1000 pitanja

 

Nije mi jasno kako ovaj svijet ne obraća pažnju na sve ovo što se dešava.Svi kao da žive zatvorenih očiju,kao da ne žele da znaju.

Zašto to rade?

To pitanje sam sebi bezbroj puta postavila, ali odgovora nikad nisam imala.Zar mogu takve stvari da zanemare?Nije rješenje da se zanemari,nego da se suprodstavi.Često imam želju da nešto poduzmem,ali ne mogu.Ja sam samo jedna obična djevojčica koja ide u VIII razred.Ja sam niko i ništa za ovaj svijet.

Ratovi se samo smjenjuju,a niko ne razmišlja da to šteti.Zar je ljubomora tako snažna da nas nagovori na takve stvari.Da li se nekad neko pita kad će biti Sudnji dan?

Da li se isplati to?

Ne ne isplati,samo još veću štetu nanosi.Svi misle da je to pravo rješenje,ali nisu svjesni da situacij samo gorom prave.

Sve ono što je čovjek vijekovima gradio,rat može uništiti u jednoj minuti.Zar se to isplati?

Za nije pametnije da se razgovara o tome, da sepokuša naći adekvatno rješenje?

Jesam li ja ja jedina koja o tome razmišlja,koja se brine za to?

Ne znam,stvarno ne znam!!

 

Komentariši